zondag, maart 22, 2009

Vlaams Kampioenschap Lang: Ravels Zuid


Knallen was vandaag het woord bij uitstek en geknald heb ik, maar mijn kaliber is wat te klein om mee te doen voor de prijzen. Goed en snel gelopen met een wat grotere fout naar 11, waar ik iets gemist had en te laat begonnen ben met doorsteken en met de "snelheid" zelfs de paden niet gezien had ik verkeerdelijk aan het oversteken was; De auto's die ik ineens wat verder zag voorbijsnoeven deden me mijn fout inzien.Voor de rest een kleine fout op 14 en 22. Overal was het wel zwaar lopen (omgehakte bomen, drassig dichtgegroeid beekje en grachten bij de vleet en vele omgeploegde paden).
Morgen wat rustig loslopen en dinsdag de militaire selectiewedstrijd en donderdag de Autmans, een mooi vooruitzicht deze week.

Geen opmerkingen: