zondag, maart 15, 2009

Nationale Middle Distance 15 maart

Place to Be: Weelde Vliegveld noord.
Na een flinke trip van CC naar Start (2,5km) lekker opgewarmd aan de start gekomen. Dat was wel nodig want er was een guur windje.
Snel gestart met de bedoeling zo lang mogelijk voor Frank Buytaert te blijven die enkele minuten na mij startte. Na een vlotte eerste post , het technische en hectische gedeelte ingedoken. Bewust het rustig aan gedaan en daardoor snel op de posten gevallen. Daarna kwam er een loopgedeelte aan en naar 8 maak ik een eerste fout, ik zie een andere open plek met een bijzondere boom en weg ben ik. Gelukkig werd ik op dat moment weer op koers geroepen door Frank die mij juist inhaalde. Geen poging gedaan om hem maar even te volgen, want dan zou mijn motor snel opgeblazen zijn geweest. Post 9 was weer in "het gebied" en ik kom iets te zuidelijk erin. Ik zie een massa volk een post posten en denk bij mijzelf dat zal hem moeten zijn en hij was het. Hup naar post 10 en weer zo snel mogelijk lopen. Geen fouten meer tot aan post 17 waar ik even verkeerd wegloop, maar snel corrigeer. Terug enkele snelle benen zonder echte moeilijkheidsgraad. Maar op 21 toch wat tijd verloren daar ik het vuile stuk wou vermijden en langs achter ging. Weer een snel been naar 22. 23 En 24 was wat vechten tegen de onderbegroeiing en kreupelhout. De laatste benen gingen dan weer heel snel en alhoewel ik dacht dat ik quasi stil stond ging het vlot vooruit.
En ja, het uitvergrote gedeelte zag ik pas na de wedstrijd ;-)
Uitslag en Splits

Geen opmerkingen: