zondag, maart 29, 2009

2de Nationale 29 maart: Veille Eglise




Vlessart in de provincie Luxenburg was "The Place To Be". Goed op tijd aangekomen met wel een uurtje minder slaap. In het kleine CC de wedstrijdkaart gezien en direkt gedacht dit wordt een goede training voor komende week met het militair kampioenschap. Na een goede opwarming naar de start (2km) vertrokken voor een lange tocht (14,9km, hoogtemeters onbekend). Goed gelopen vandaag een paar foutjes te na gesproken. Naar post 4 lichtjes afgeweken.Naar 8 ook een beetje.Naar 14 op safe gelopen. Bij post 16 was er ook een lichte afwijking en wat overlopen.Naar 21 eveneens wat afgeweken. En op 24 maak ik een concentratiefout: ik kom redelijk goed op de post maar kijk verkeerd op de beschrijving en ben weg met 77 (is post 23) in mijn hoofd, kom aan bij nummer 81 kijk en zie dat het post 28 is. Val weer aan kom weer bij 24 uit en zeg dat is niet juist en ben weeer weg om dan na een volgende relocatie tot het besluit te komen dat hij daar wel moet staan en kijk nogmaals op de beschrijving en zie mijn fout in. Naar 31 misschien wat te veel om gelopen. En van 31 weg me vast gelopen in de "vuiligheid" en dan maar oostelijk getrokken naar het witte bos.
Conclusie; het zit goed voor het kampioenschap en de overgang winter- naar zomeruur is verteerd.
Uitslag en Splits (later)

Geen opmerkingen: