vrijdag, februari 27, 2009

Vlaams kampioenschap Nacht te Lommel Sahara

Rustig getraind deze week: maandag wat gaan loslopen, dinsdag was een rustdag wegens omstandigheden buiten mijn wil, woensdag de geprogrammeerde rustdag werd een loop van 9 km en donderdag was ik in Grobbendank voor de Masters (zie Patrick), waar ik voor mijn doen een snelle tijd heb neergezet.

En toen begon het weekend met de nacht te Lommel. Ik wist dat het een moeilijke nacht ging worden, maar dat ik vandaag zo'n fouten ging maken had niet echt verwacht. Naar 1 ging vlot tot ik aan mijn aanvalspunt nog 150m door het bos moest en ik die ... post niet vond. 2 En 3 gingen dan weer vlot en dacht ik nu zal het wel gaan, maar elke keer dat ik een post in die regio heb waar 4 stond gaat het mis en nu dus ook. Wat ik allemaal uitgestoken heb weet ik totaal niet, maar ik was blij dat ik terug op de kaart kwam en verder kon gaan met weer een fout in afwijking naar 5 deze keer (hoe ik dat heb gedaan ???????). 6 Was een lang been met op het einde een beetje tijdverlies omdat ik wat te noordelijk zat aan een andere post. Naar 7 ging het eerst goed maar ik zag het dus weer niet en wederom enkele minuten aan mijn broek. De rest van de wedstrijd was dan eindelijk zonder orientatiefouten en ben ik dan toch met een glimlach het bos uitgekomen.
Maar de wijsheid die ik in de douches hoorde gaat voor mij niet op: "Ik moet bij nacht toch uit die bossen blijven waar ik bij dag al niet uitkom" , voor mij geldt : "al ben ik er niet goed in , ik zal altijd wel blijven komen".

Geen opmerkingen: