zondag, februari 08, 2009

Regionale te Bokrijk (heen-heen;terug-terug)


Bokrijk the place to be. Na een lange opwarming naar de start begonnen met een knaller van een fout (niet zo goed om te beginnen ;-)). Terug herpakt en zonder fouten gelopen tot de spoorwegovergang, welke voor vele lopers een niet te overkomen hindernis bleek te zijn (heen-heen;terug-terug) waardoor ze NCl achter hun naam kregen. Gelukkig voor mij deed ik het wel goed. Spijtig genoeg bleek ik toch een beetje teveel te hebben moeten nadenken en was ik al onderweg naar post 20 i.p.v. naar 9. Maar ik zag het nog op tijd en moest niet zo veel tijd prijsgeven. Daarna weer zonder echte fouten gelopen, alleen aan post 18 heb ik nog wat tijd verloren (ik dacht eerst dat ik die boom nog moest omhakken, want een stronk zag ik niet direkt, toen ik wat verder in het bosje ging zag hem gelukkig). Na de tweede spoorwegovergang was de fut er ver uit en heb ik op karakter de omloop nog af gemaakt. alleen aan post 29 heb ik nog relief tegengekomen welke niet op de kaart stond en waardoor ik even van tel was.

Samengevat een snelle wedstrijd, waar je toch nog goed moest opletten en die ook een fysieke uitputtingsslag was. Weekend weer leuk afgesloten.

Geen opmerkingen: