vrijdag, februari 20, 2009

Ohey - Bois de Hautebise





















Mooi weer om te lopen vandaag en fysiek was het zeker een zware kaart. Goed gelopen op omloop 1, maar toch enkele fouten gemaakt die ik toch moet proberen te vermijden. De eerste 4 posten gingen zonder probleem, maar naar 5 wijk ik wat af en maak ik een parallel fout als ik de 2 paden oversteek; Gelukkig zie ik snel mijn fout in en weg ben ik naar de juiste plaats om mijn post te nemen. Naar de volgende posten ging het heel vlot , wel een lkileione afwijking bij post 12. Quasi foutloos tot post 18 welke ik compleet mis en omdat ik op de vergroting bezig ben zie ik niet waar al die geulen zijn die ik zie. Tot besef gekomen om op dhet gedeelte 1/10000 te kijken en me zo herpakt en naar post 18 gelopen. de volgenede 2 posten gingen goed en naar 21 een kleine afwijking, maar na even wat betere op de kaart te hebben gekeken snel gezien waar ik was en de post aangevallen. Naar 22 een padje gemist en doordat ik gas aan het geven was het niet gemerkt, tot de kaart echt niet meer klopte , de fout ingezien en maar begonnen met klimmen. 23 Op veilig gelopen. Naar 24 even wat rond en me wat verzeerd aan de rechter knie bij het dalen. En de laatste 2 posten stelden me niet meer voor problemen.




Leuke cross, maar fysiek zwaar. maar toch enkele minpunten: Het lange wachten bij het uitlezen en geen uitslagenbladje (papier op) en weer een lange wachtrij bij het eten.
En nu de sportzak klaarmaken om morgen naar Engeland te vertrekken.

Geen opmerkingen: