zaterdag, maart 03, 2007

Vlaams Nachtkampioenschap Sanicol 02 maart 07


Zonder aspiraties vertrokken en naar de eerste post al verkeerd afgeweken. Niet direkt kunnen thuisbrengen waar ik juist zat en uiteindelijk post 2 gevonden. Van daar uit vertrokken dor het "witte bos" waar geen doorkomen aan was naar de wei en via de rand ervan naar post 1. terug via rand naar de draad en zo naar 2. Naar 3 via bos en weg zo de vlakte op ter hoogte van grasvelduitloper. Gezocht naar een goede heuvel, maar bleek een inzinking te zijn met een top erin.naar 4 doorgestoken en weer een fout gemaakt ( het zal de vermoeidheid geweet zijn). Naar 5de heuvelrug opgezocht en via grote vijver kleine plasje gevonden. Naar 6 via pad aan watertoren op richting doorgestoken. Naar 7 was ik wat uit richting, maar ik zag de post blinken. Via heuvelrug 8 genomen. 9 Wou ik volledig doorsteken, maar het groen zag er me wat te onpasserbaar uit waar ik uitkwam en dan maar rond gelopen (tijdens dag zou ik erdoor gegaan zijn). 10 Was geen probleem en het bos was op afstand te zien en een uitstekend refentiepunt. Naar 11 bewust wat uit richting gegaan. 12 Zat ik direkt juist maar moest ik de achterkant opzoeken. Naar 13 doorgestoken naar heuvelrug op rand van zandvlakte en zo achter rostengordel post genomen. Op 14 wat tijd verloren wgenes een kleine concentratieverlies. 15 Was niet echt moeilijk en 16 was nog eens alles uit mijn lijf persen.

Conclusie: 2 wedstrijden op 1 dag kunnen niet alletwee goed zijn en op richting lopen in het donker zonder echte referentiepunten in de verte moet ik wat voorzichtiger aanpakken en misschien eens opzij kijken.

Geen opmerkingen: