vrijdag, maart 09, 2007

Vallees de la Sille


Regen en modder, ik ben nog nooit zo vuil uit het bos gekomen. Het was ploeteren geblazen vandaag. Niet zo goed gelopen, te veel fouten gemaakt op een moeilijke kaart en een mooie baanlegging. Mijn wegkeuzes spreken voor zichzelf. Maar als je niet direkt op de kaart komt en voor je je eerste post bereikt al aangeklampt wordt om de weg te vragen is er niet zo veel concentratie meer over. Maar genoeg excuses, ik was niet zo best. Morgen gaat het hopelijk wat beter.

2 opmerkingen:

Adriaan zei

Dag vladi,
Geen comment op je post, maar wel een vraag. Ik heb mij laten vertellen dat jij een goeie site hebt waar je al je orientatiegrief op aankoopt? Welke?:) ik ben het nl aan het overwegen om een goede nachtlamp te kopen:)
Joeep

vladimir zei

Misschien kun je beter bij onze Waalse broeders een lamp kopen., CO-sport. Zij staan "regelmatig" op de Nationale wedstrijden. Een volledige set kost ongeveer 180 Euro. Aangezien het nachtseizoen gedaan is kan je beter wat wachten...
Anders hier enkel links, sneller maar duurder :
www.letro.se
www.compasspoint-online.co.uk