zondag, maart 04, 2007

Beep beep vroeeeeeeeem




Snel parkoers vandaag. En we kregen meteen een lekker lang been voorgeschoteld, waarbij een snelle wegkeuze moets gemaakt worden. Naar 2 een kort been in een zone waar ik de vorige keer even de kluts was kwijtgeraakt en ik heb hem vandaag direkt gevonden. 3 En 4 waren gemakkelijk, alhoewel ik daar een zeer snelle loper een paar keer heb zien stilstaan. 5 Was weer een lang been met verschillende wegkeuzes (verkeerde genomen denk ik)(kaart aangepast na even nagedacht te hebben mijn juiste wegkeuze terug herinnert). 6 Was niet zo moeilijk en goed te zien. 7,8 En 9 waren logisch en waren overgangsposten waarbij goed gas kon gegeven worden. Naar 10 kon nog eens goed doorgestoken worden en de post zelf was zeker geen probleem. 11 En 12 zonder moeite genomen, al moest er naar 12 wel wat geslalomd worden tussen de omgevallen bomen. Naar 13 een verkeerde wegkeuze gemaakt en in de onderbegroeiing in een paar beken gesukkeld die er niet opstonden en tot over mijn knieën erin. Beekje afgelopen, over de wei en via de paden en wegen en weer te vroeg in de onderbegroeiing (was beter via het groen gelopen). 15 En 16 recht op recht. Naar 17 eerst via de paden, de wei door en terug via de paden. 18, 19 En 20 recht op recht. Naar 21 speelde de vermoeidheid wat op en ben ik rond gelopen i.p.v. te ploeteren door het veld. Naar 22 een laatstekeer doorgestoken en naar de aankomst kwam er niet veel meer uit. Blij maar voldaan, tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: