vrijdag, maart 16, 2007

De Weyervlakte



Niet zo best vandaag 5 fouten waarvan 2 dikke. 1 Ging al direkt fout kwam uit op 2, waardoor ik die al wist staan. 3 Liep ik knal voorbij en was ik niet meer zeker en heb ik eerst nog een andere post gepakt. Naar 4 was ik het helemaal kwijt na het doorsteken en duurde het even voor ik me kon herpakken. Op 5 maakte ik een klein foutje en naar 6 ging het weer mis(draad voor weg aangezien en verkeerd gelopen en eenmaal boven aan het klimmetje de post niet direkt gevonden. 7, 8 9 en 10 Gingen dan weer vlot waarbij ik naar 10 het heel rustig jheb gedaan daar het moeilijk te zien was. Naar 11 weer afgedwaald bij het doorsteken, terug kaartcontact gekregen (dacht ik), maar zat ik nog steeds ergens anders te lopen dan mijn kompas aanwees op de kaart. Toch mijn post gevonden. 12, 13, 14, 15 en 16 waren geen probleem meer.

Geen opmerkingen: