zondag, februari 11, 2007

Valentijnscross te Masy Noord




Het zag er naar uit dat het een natte cross ging worden. Maar het bleef bij zien, want buiten de wind speelde het weer niet zo'n grote rol vandaag. Goed vertrokken en op een kleine fout op 9 ging alles goed tot ik vertrok van 14 naar 15 om een post in een put bij een inzinking en een bijzondere boom moest hebben. In de goede richting vertrokken maar de bijzondere boom bleek een beuk te zijn,waar de hele omgeving vol van stond en ik liep op een denneboom af maar geen post te zien. Hup goede humeur weg en zelfs heel even gedacht om te stoppen. Toch na enkele keren vanuit een andere aanvalspunt te komen aanlopen mijn post gevonden. Wat ik naar 16 heb gedaan weet ik niet, maar ik denk dat het vorige been nog in mijn hoofd rondspookte en dus weer een kemel van een fout. Terug op mijn poten gevallen en eens goed tegen mijn hoofd geklopt dat het toch echt wat beter moest gaan en de laatste posten terug op het normale elan afgewerkt.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Van post 6 naar 7
Zou het niet sneller zijn geweest om naar de hoek vn die omheining en zo doorsteken tot aan de kruising van de 2 zandwegen en 2 paden?

Tom.

vladimir zei

Waarschijnlijk wel maar ik had de bedoeling om recht op recht te lopen en ben een beetje afgeweken en moest toen mijn plannen aanpassen

Anoniem zei

Hey Vladi,
Ik wist niet dat je een eigen website hebt. Knap zeg!
Het is altijd wel intressant om te zien hoe iemand anders gelopen heeft. Na de interland in het Dilsenerbos kon iedereen zijn route intekenen met RouteGadget. Dan kun je vergelijken met anderen. Van mij mogen ze dat elke week doen.
Wat Masy betreft, ik heb daar eens een keer redelijk goed gelopen. Naar 1 heb ik wel via de asfaltweg gelopen en ingestoken in het perseel bos zonder reliëf. Van 6 naar 7 werd ik ingehaald door Jeroen Hoeckx. Hij ging door het groen, ik langs het pad richting NW en aan de splitsing naar links. Aan het kruispunt van 2 zandwegen en 2 paden, kwam ik Jeroen terug tegen. Later zag ik Jeroen van ongeveer 300m afstand weglopen van 8. 8 wist ik dus ook al staan.
Aan 14 heb ik 2 min. staan ronddraaien tot ik Tom Mariën ergens in een put zag duiken.
15 was ook geen probleem omdat ik achter Tom liep en hij die post verraadde. Vandaar mijn snelste splittijd naar 15. Soms moet je profiteren van die rappe jongens.
Zondag ben ik er niet want dan is het kindercarnavalstoet bij ons in het dorp en mijn bengels doen mee.

Kris