vrijdag, februari 16, 2007

Spiekelspade scoreloop


Een discipline die we veel te weinig beoefenen en waar we toch veel van kunnen opsteken. Vandaag een paar domme fouten gemaakt. Zo ben ik rechtstreeks naar 34 gelopen en heb ik 37 en 33 laten liggen. 57 Had ik voor 55 moeten nemen en 76 had ik compleet gemist en ben ik bij 75 uitgekomen. Maar ik heb hem wel nog gaan halen na de lus in de duinen. Bij 150 had ik nog 18 minuten te gaan en besloot ik naar de aankomst te lopen en zodus heb ik 121 en 94 maar laten liggen . Eveneens 56, 54 en 53 wegens te ver uit de buurt. 51 Heb ik dan weer overlopen. En 37 kon ik misschien na 31 nog gaan halen zijn, maar ik twijfelde of ik dan nog binnen de tijd zou zijn. Uiteindelijk bleek dat ik nog 5 minuten over had en hem "zonder probleem" had kunnen pakken.

Een ervaring die mag herhaald worden, zodat we nog wat bij kunnen leren.
En ja, Helga heeft de test doorstaan.

Geen opmerkingen: