zondag, februari 18, 2007

Maasvallei way to heavy




Wat hebben we vandaag weer voor de voeten gegooid gekregen? Dit was iets voor een Nationale of een kampioenschap, zwaar dat het was en km's vreten. Dat de kaart op sommige plaatsen veel vragen oproept wisten de meesten onder ons al wel, maar als ze belangrijke informatie dan nog eens onder de cirkels wegsteken dan wordt het wel heel moeilijk. De benen waren dus volledig leeggelopen en ik had afgezien en dan is de reactie na de wedstrijd altijd wat minder. Maar we zijn weer thuis en nu gaat het weer wat beter, maar het was toch te zwaar.

4 opmerkingen:

Tom zei

Als ge op de Maasvallei loopt weet ge toch dat het zwaar zou worden ? En ge zag de hoogteverschil opstaan dus ge wist dat het zwaar ging worden dan had ge beter een b genomen
En het is toch een goeie training vo de nationale 1 ?

Tom Nijsten

vladimir zei

Een hoogteverschil heb ik nergens gezien op een briefing. En aan minimum 4 keer de terril op had ik me zeker niet verwacht. Maar het is voorbij en zoals je zegt een goede training (hoop ik althans toch).

Anoniem zei

Het stond op het papier bij de inschrijving. Daar op stond ook op 'school' is 1/7.500.

Tom zei

inderdaad