vrijdag, februari 02, 2007

MilOL Opoeteren Schootshei


Gisteren een 7-tal km losgelopen in voorbereiding op de wedstrijd van vandaag.

De wedstijd zelf dan, mooi weer vandaag en droog wat kan een mens nog meer willen. Met de openingswedstrijd Sylvester 2006 nog in mijn achterhoofd had ik maar weinig hoop op een goede RUN. Toch werd het anders.
9,03 km en 225m klimmen dat beloofde.Naar 1 vlot doorgestoken. 2,3,4 bijna op de rode lijn gelopen , ze waren kort en venijnig.Naar 5 werden de beenspieren voor de eerste keer op proef gesteld met een kleine klim. Naar 6 gecombineerd door gestoken en langs wegen , maar het laatste stuk verplicht om langs bos te lopen wegens weg volledig versperd met omgevallen bomen (trouwens een hindernis doorheen de hele kaart). 7 even moeten puren opo de kaart wat ik moest tegenkomen op mijn weg. (5 secondjes).Naar 8 begonnen met een klimmetje, gevolg door een stuk over de weg waarbij ik rond de grote inloper liep en een stuk doorsteken. 9 Negen wat voorbij gelopen geherorienteerd op de weg voorbij de post (open plek) en daarna vlot gevonden. 10 Easy zoals ook 11. Naar 12 wat afgeweken door de omgevallen bomen en veilig de afdaling begonnen op het wegennet gestoten en gevolg en op het juiste moment bos ingedoken (me toch even laten afleiden ddor een andere post). 13 via de grote weg onderaan. 14 leuk klimmen langs weide naar post toe en dan langs de verkeerde kant de afgraving naar beneden gegaan, en kwam ik ik te laag uit. 15 had ik al quasi zien liggen op weg naar 11. 16 langs paden begonnen en aan de weide beginnen doorsteken , in het groen toch de post overlopen (rem vergeten) 17 dan maar bewust foutje gemaakt naar pad toe en 18 laten afleiden door post aan bijzondere boom. 19 bijn volledig langs paden en laatste stukje de bos in. Naar 20 bewust naar kloof gelopen en zo post aangevallen. 21 Richting naar open plek en vandaar naar put. 22 Richting en maar klimmen. 23 Richting naar beneden en via kruispunt aangevallen. Richting toren gelopen, pad over gecontourd en dan naar boven gestrompeld en zo 24 genomen. 25 Via weides en paden en inloper ingegaan. 180° gedraaid en zo naar pad een laatste keer klimmen. iets te vroeg bos ingegaan (zag een groen vlek maar een omgevallen boom). De laatste post door het bos recht op recht gelopen. en dan nog geprobeerd een snelle snitzel te lopen.

Vandaag was het een mooie baanlegging , veel technischer dan op de voorbije Sylvester en zelfs fysiek ook zwaarder, maar ik heb me geamuseerd en dat is het belangrijkste.

Geen opmerkingen: