zondag, augustus 19, 2007

Laatste dag van de 5-daagse.


Waarom de schaal vandaag 1/15000 was weet ik niet want het parkoers pastte volledig op de kaart 1/10000. Wat wel zeker is dat de 3 fouten (1,3 en 6) die gemaakt heb te wijten waren aan het niet gewoon zijn aan de schaal en dus verkeerd gelezen. Post 1 zag ik niet goed waar mijn heuvel was en bij 3 volg ik een verkeerde hoogtelijn en was ik blij dat ik mijn vrouw tegenkwam die me terug op weg hielp. Naar 5 lichte afwijking . Post 6 overliep ik lichtjes. Bij 7 heb ik mijn twijfels (achteraf gezien) of hij wel juist stond (maar hij werd mij ongevraagd aangewezen), maar ik kan verkeerd zijn. Naar 11 wat afgeweken en dan maar van de andere kant aangevallen. Van 12 naar 13 heb ik bewust alles rondgelopen. Vandaag was het zwaar lopen als je moest doorsteken en ik vond dat er een post of 4 te weinig gebruikt was, waardoor het teveel een loopparkoers werd. Maar de 5-daagse is gedaan en het was leuk.

1 opmerking:

Anoniem zei

1/15.000ste is nog steeds de standaard! Ook al gebruikt iedere baanlegger in België (jammer genoeg) 10.000ste...
Normaal dat wij verschieten van een 15.000ste (zeker in buitenland!).
Dit is alvast een goed initiatief van Omega! Zo-ook van de snelle prijsuitrijking! Andere clubs wachten zolang tot iedereen al weg is...