zondag, augustus 19, 2007

Dag 4 van de 5-daagse

De geruchtenmolen kwam ons al tegemoet dat er veel posten moeilijk weg stonden in het groen, dat beloofde een zoektocht te worden . Goed gestart en 1 goed genomen . Naar 2 iets te laat eringegaan (verkeerd gelezen) maar snel herpakt. Dan een mooie doorsteek naar 3, waarbij ik vlot alles zag. Bij het naar 4 lopen lichtjes afgeweken, maar snel gezien waar ik uitgekomen was en zo op fijnorientering overgegaan. Naar 5 een goed herkenningspunt gevonden om het groen in te gaan en juist wanneer iki dacht er terug uit post gevonden. De volgende vier posten gingen terug vlotjes. Naar 10 ging het ruw orienteren goed maar in de zone wat moeite om de kaart te lezen. 11, 12,13 en 14 gingen vlot. Bij 15 zag ik veel bijzondere bomen behalve deze die ik zocht (klein) en verloor ik zeker een minuut of 3. 16 terug op zeker gelopen. 17 Was niet moeilijk. 18 Eveneens niet. 19 Was even vechten in het donkergroen. En de laatste 3 posten stelde me ook niet voor problemen. Tevreden vandaag over de prestatie.



Geen opmerkingen: