vrijdag, augustus 03, 2007

Dag 1 Tiha dolina


Tiha dolina 6,3 km h=onbekend ?

Schaal 1/7500 hoogteverschil =5m

Na een stevige bergwandeling (1300m en 250 stijging) aan gekomen in het wedstrijdcentrum, goed op tijd om wat de sfeer op te snuiven. Na nog eens een wandeling van een kleine 1200m naar de start vertrokken voor een stevige kaart. Het eerste been had ik eerst wat moeite om op de kaart te komen. 2 Was gemakkelijk, maar naar 3 werd het de eerste keer knoeien. Naar 4 had ik ook al de grootste moeite om er te geraken. 5 Was ook al niet zonder problemen. Het beloofde een warme, moeilijke en lange dag te worden. Gelukkig had had ik de camelbak aangegord. 6 Op veilig gelopen langs de baan, 7 gaf geen problemen en naar 8 ging ook prima. Ik begon het eindelijk te zien. 9 En 10 zorgde voor geen problemen. Maar 11 werd ik even verstrooid en ging ik ineens de verkeerde kant op. Naar 12, 13 en 14 herpakte ik me goed (een geluk want niet zo simpel), maar 15 zorgden weer voor een probleem. Ik was even te ver en was blij dat een voorbijganger me de post ongevraagd aanwees. 16 Van hetzelfde laken een broek. 17 Dan weer vlot naar toe gelopen. 18 Was ook geen probleem. En naar 19 wek ik eventjes lichtjes af, maar herpakte ik me snel. 20 Kon ik goed lezen, zolas ook 21, 22 en 23. Al was het nu ploeteren om nog van lopen te kunnen spreken. aan de aankomst bleek dat het rare gevoel aan mijn rechtervoet, een volledige losgekomen zool bleek te zijn. Nu nog 2 km wandelen naar het wedstrijdcentrum , in België zou je ze horen.

Geen opmerkingen: