vrijdag, augustus 03, 2007

Dag 2 Mala in Velika planina - jug




Mala in Velika planina - jug ; 4,9 km hoogte = onbekend?



Schaal 1/10000, hoogteverschil = 5m



Zelfde wedstrijdcentrum, dus zelfde wandeling naar boven en naar beneden op het einde. Allen was nu de start niet zo ver 600m? h=60m? en de aankomst aan het wedstrijdcentrum zelf.



Open terrein met wat bosstukken ertussen. Wat een makkelijkere kaart leek op het eerste gezicht zorgde met momenten voor problemen, even niet opletten en je was het kwijt.



Punt 1 ging al direkt verkeerd. en naar 2 was ik ook wat te ver en wat afgeweken. Maar daar zag ik het heel goed tot punt 8 waar ik om de een of andere duistere redene afweek en ik het niet zo direkt meer zag. Na wat hulp van Betty (die ik tegenkwam) weer op pad, maar ik zag het nog steeds niet (ik zat in het groen en in de diepte waar ik niet moest zijn maar zag het niet op kaart), dan toch de kaart op geraakt en post gevonden. 9 Was dan geen probleem meer. Maar naar 10 dacht ik dat verkeerd bezig was en keerde ik op mijn passen terug en wat bleek ik was toch goed op weg ( vermoeidheid, gelukkig had ik mijn vriend weer bij, de camelbak) Daarna geen fouten meer gemaakt als was het zeker niet gemakkleijk en wist ik soms niet goed of ik juist zat, wat later wel zo bleek te zijn en werd het weer ploeteren en vloeken met de reserve O-schoenen ( die zo uitgedroogd waren en gekrompen door de warmte dat ze pijn deden aan mijn voeten).

Geen opmerkingen: