vrijdag, augustus 03, 2007

Dag 4 Crni graben te Nazarje


Crni graben 6,9km en hoogte onbekend


Schaal 1/10000 en hoogteverschil 5m


Start 2km en zeker 300 m omhoog. Totaal bezweet aangekomen aan de start. Gelukkig was de aankomst niet zo ver van het wedstrijdcentrum.


Post 1 zorgde voor een probleem en ik was weer eens 10 minuten kwijt. Mij serieus herpakt en met een kleine fout naar 2. 3 Was goed gevonden en naar 4 vertrok ik 180° verkeerd en duurde het zeker 5 minuten voor ik inzag wat ik verkeerd had gedaan. Eenmaal herpakt ging direkt naar 4, 5, 6, 7, 8, 9 en 10 zonder noemenswaardige fouten en moeilijkheden. Toch was het soms wat oppassen. Bij het naar 11 gaan, iets te scherp naar beneden een een pad genomen dat de verbode zone inging en niet op de kaart stond. Mij kunnen herorienteren. en met een klein tijdsverlies en extra hoogtemeters naar 11 gelopen. Naar 12 was mijn vriend camelbak er niet en was ik blij dat de drankpost eraan kwam. De energie was ver op toen. Op karakter verder gedaan. En buiten een misschien wat verkeerde wegkeuze naar 17 geen fouten meer gemaakt. Wel nog omgelopen om de 2de drankpost aan te doen. Leeg maar voldaan aan gekomen. Lesgeleerd vandaag; om te contouren doen loopschoenen verschrikkelijk pijn en je loopt nog meer naast je schoenen.

Geen opmerkingen: