zondag, februari 17, 2008


Vandaag afgezakt naar onze Zuiderse vrienden. Dit leek mij de mooiste kaart om dit weekend te lopen. Gekozen voor parkoers 1. 9.33 km En 300 m hoogteverschil. De kaart was op schaal 1/15000 en dus was het puren geblazen. Naar een opwarming van 2km goed gestart, foutloos gelopen tot 7 maar naar 8 een eerste keer in de fout gegaan . Gedacht dat ik te ver zat maar toch te vroeg zitten. Daarna een klein foutje op 10. En toen een reeks van 3 posten waar ik veel tijd verloren heb. Bij 12 zag ik de open plek verder door lopen en heb ik eventjes gedwaald. Naar 13 ging het goed (geopteerd voor de Noordelijk keuze) maar op het einde een verkeerd pad gekozen en toen begon het . Fout ingezien en eerste fout hersteld in de juiste zone aangekomen maar die kwam volgens mij niet overeen met de kaart. Een paar keer aangevallen en uiteindelijk de post gevonden. Bij 14 zat ik te ver alhoewel de aanloop goed ging. Daarna ging het goed. Nog een laatste kleine fout op 21. Na deaankomst eeerste even gewandeld en de laatste km naar het CC losgelopen.

Conditie komt in orde, de helling zijn nog wat moeilijk, en af en toe wat beter kijken als ik juist goed gas heb gegeven want dan durft het wel eens fout te gaan.

Geen opmerkingen: