dinsdag, februari 19, 2008

Na weer een drukke dag met veel leerstof, eventjes de hersenen kunnen laten rusten op de piste en de loopspieren laten werken. De verzuring was nog niet helemaal weg, dus bleef het vandaag ook rustig. Terwijl ik al enkele rondjes gelopen had zag ik Jan (verbetering: niet Bart) Delobel, die ook zijn km aan het wreten was. Samen hebben we al pratend nog wat gelopen. En toen ik bijna 8 km gelopen had heb ik afscheid genomen terwijl Jan nog wat verder liep. na goed gestrecht te hebben, de kinderen terug opgepikt aan de sportthal van Paal waar ik ze had afgezet om te trainen met de atletiekclub.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wie was het nu Jan of Bart? Want op het einde zet je dat je afscheid neemt van Bart.

vladimir zei

Jan dus. Zoals eerder geschreven een drukke dag...