zondag, januari 07, 2007

Veldloop te Rekem

Vandaag wegens het zware werk (pijnlijke enkels en knieën) van gisteren een kalme opwarming gedaan. Tijdens de verkenning van het parkoers (vlak en volledig open), dacht ik dit wordt een snelle en zware wedstrijd. Dus ben ik maar rustig begonnen. Heb me 3 rondes lang achter een loper verscholen waarbij ik wel vele malen op mijn tanden moest bijten om niet te moeten lossen. Tijdens de vierde en laatste ronde zette ik mij erover en dacht te kunnen weglopen maar ik kon niet genoeg afstand nemen en werd tijdens de laatste 100de m's nog door 2 man bijgehaald die blijkbaar redelijk lang in mijn zog hadden gezeten tijdens deze laatste ronde. Ik kon niet meer reageren. Toch een goed gevoel overgehouden vandaag, ik vindt dat het steeds beter en beter begint te gaan.

Geen opmerkingen: