zaterdag, januari 06, 2007

hamok-clubkampioenschap











Na het handjesschudden (en kussen), nieuwjaarswensen geven en speculaties wie er dit jaar weer tweede ging worden, rustig naar de startzone gejogd tussen de regendruppels doorvoor een Gebr.Van Der-Kley productie. We moesten eerst een kleine omloop doen op 1/5000 en daarna de kaart omdraaien en verder gaan met 1/10000 zonder wegen. Het eerste gedeelte ging heel vlot, slechts kleine afwijkingen. Maar toen kwam de kaartwissel en wel 2 keer in de verkeerde richting vertrokken (180° fout), die ik pas na een 4-tal minuten opmerkte. Toen echt vertrokken voor het tweede gedeelte. Het werd maar zwaarder in de benen door het moeilijke terrein. Het was opletten geblazen en het was zeker niet vanzelfsprekend om alles direct te vinden . Naar 12 begon ik wat te vroeg te zoeken. Bij 13 was ik even de kluts kwijt. Daarna terug herpakt, het hielp wel even dat ik een treintje had, maar die was ik wel terug snel kwijt wegens te traag (ikzelf). Naar 25 me even laten misleiden naar een verkeerde post. Daarna geen fouten meer gemaakt en werd ik op de schnitzel nog geklopt door BM.



En het belangrijkste: De clubkampioen is voor de derde maal George Deferme (de baanlegger voor volgend jaar).En ja Martin was weer tweede.


Daarna genoten al de aanwezigen nog van een drankje en een hapje en werd nog lustig gebabbeld over de juist gepasseerde wedstrijd en jaar en de plannen voor de komende zomer.


Geen opmerkingen: