zondag, augustus 10, 2008

De vlinderrace

Antwerpen, Noordkasteel, een laatste keer op dit kleine kaartje. Regen en modder. De enkels goed ingetapet en Inov-8's aan want een loopkaart. Was dat even een misrekening dacht ik, want aan het CC waren de "kinderkopjes" zo glad dat ik het ergste vreesde. Gelukkig was het tijdens de wedstrijd niet zo erg. Goed gevlamd met een klein foutje naar 9 (even laten afleiden door post 6 en dan wat omgelopen door een verkeerde wegkeuze i.p.v. schuin over het voetbalveld) en een verkeerd been naar 15 i.p.v. naar 12 gepakt en bijna 3 minuten aan mijn natte broek.
Daarna nog met Roxanne een omloop gewandeld (ik had gehoopt dat ze wat ging lopen om mijn spieren wat los te krijgen).
Na het avond eten hoop ik nog wat met hond los te lopen.

Kaart volgt wanneer ze opgedroogt is.

Geen opmerkingen: