zaterdag, maart 29, 2008


Wachtebeke, Puyenbroeck.
Na een rustige wandeling / loop met Roxanne aan mijn eigen omloop begonnen. Ik had het geweten met mijn 90kg. Overal waar ik de paden verliet moogt ik lekker wegzakken (drassig en zompig). Dorens waren er ook genoeg en de benen waren zo gelegd dat je wel recht op recht moest (meestal toch). Een paar kleine foutjes. Een keer doorgestoken waar ik beter rondom was gegaan. (van 10 naar 11 en van 17 naar 18) en een goede wegkeuze niet gezien en daardoor wat om gelopen (van 16 naar 17). Ik heb meer moeten geven dan ik van plan was, maar morgen sta ik er weer. Spijtig genoeg niet met mijn eigen wagen want op de terugweg naar Limburg heb ik een aanrijding gehad op de Antwerpse ring en de auto is te erg beschadigd om nog verre verplaatsingen te doen. Gelukkig ben ik goed verzekerd en staat er al een vervangwagen voor de deur.

Uitslag en Splits zou je hier moeten kunnen terugvinden.

Geen opmerkingen: