maandag, maart 10, 2008

Lipica Open 2008




Vanmiddag terug geland in België, het was een ruwe landing(veel wind) maar we zijn heelhuids eruit gekomen.Het was zeker de moeite waard geweest om een weekend naar Slovenië te gaan. Zo'n kaarten vindt je hier bijna niet.


Op dag 1 geen noemenswaardige fouten gemaakt en een lekkere loop gehad (alleen een valse start met verkeerde kaart en ik stond al op mijn post 2 van het juiste parkoers voor ik het door had).



Resultaat dag 1

Dag 2 met zware benen begonnen aan de jachtstart. Niet echt mijn ding (veel te druk). Ook te veel fouten naar mijn goesting (2,5,8,9 en 13). Vanaf 8 was het fysiek ook maar aanmodderen maar het vat was leeg met het been naar 12 (zaterdag was het daar naar beneden maar nu naar boven). De resterende posten op karakter doorgelopen, maar het ging moeizaam.

Einduitslag


Leuke ervaring, hier kom ik nog eens terug met vrouw en kinderen voor verlengd weekend orienteren.










Geen opmerkingen: