zondag, maart 02, 2008

Interland te Weerterbergen


De benen voelden goed aan, dus gekozen voor parkoer 1 (niet goed genoeg om geselecteerd te worden, dus regionale gelopen). Maar het gevoel zat niet goed bleek direct na de start. Te laat om nog te veranderen van omloop ...
De eerste posten werden zonder fouten gevonden. Aan 3 eventjes getwijfeld (lange postenbeschrijving en eerste post weggevouwen en de nummer van post 4 gelezen i.p.v. 3). De eerste grote fout gemaakt op weg naar 6, wat afgeweken en toen ik de tanktrack zag in de verte herpakt. Toch nog even de kluts kwijt want naar 7 goed in de fout gegaan. Uiteindelijk aan post 11 gekomen en zo via 9 en nog een kleine omzwerving bij 7 gekomen. Terug herpakt en deresterende korte benen, zonder noemenswaardige moeilijkheden aangelopen. Zo op weg naar de vlinder. Geen fouten bij deze, alhoewel het motorgeluid wel wat van de concentratie wegnam.
Na de vlinder zat ik toch al een beetje op mijn tandvlees. Het terrein werd er zeker niet lichter op, maar ik niet zeggen dat ik nog echte fouten gemaakt heb. Het tempo zakte naarmate het einde naderde verder naar beneden. Een post vlakbij 32 werd nog eens extra aangedaan (vermoeidheid) alhoewel ik zeker was dat het niet de juiste was. Blij en voldaan probeerde ik nog een recordtijd op de schnitzel te vestigen maar het ging niet meer, een lichte versnelling was alles wat er nog in zat.

Geen opmerkingen: