zaterdag, maart 15, 2008

Vlaams Nachtkampioenschap op De Bosbergen 14 maart 2008


Het ging goed vorige nacht op het kampioenschap buiten post 1 waar ik zeker een minuut verlies door wat af te wijken naar het oosten. Post 6 was verdwenen en bij het naar 7 lopen zag ik hem naast een pad liggen en ben ik hem maar terug gaan plaatsen. Nu moet ik wel zeggen dat ik veel moeite had om de paal en locatie van post 6 terug te vinden, wat wil je donker en niet echt zeker van waar ik juist was toen ik de post zag liggen.
Het bos lag er gekapt bij, maar dat kon de snelheid niet echt temperen. Eindelijk nog eens een nacht gelopen, waarbij het vlot ging.
Ik denk wel dat aan de uitslagen nog wat gewerkt moet worden, daar de benen van en naar postnummer 91 (post 6 bij omloop 2)niet zijn geneutraliseerd.

Geen opmerkingen: