vrijdag, december 28, 2007

Sylvester dag 3 Horensberg


Het bleek mee te vallen met de blessure, alle bewegingen gingen vlot tot het echte lopen eraan kwam. En NEE geen meter vooruit. Toch gestart maar tegen een boemeltempo. Ik wist niet dat je van zo traag lopen en wat tegenwerking van 1 been (het linkse) zo moe kon worden. Soms wat te veel rondgelopen maar het bos was soms wat te zwaar om er nu door te lopen en maar 1 klein foutje gemaakt naar 5 (verkeerde hulst). Naar post 12 voelde ik dat het er bijna op zat. En ja naar 14 ga ik compleet de mist in, afgeweken en niet gemerkt en daarna wel enkele parallelfouten gemaakt. De kaart bleef maar kloppen. Tot ik post 15 zag en eens ging kijken. Hup terug op de juiste weg. Voor morgen blijft het afwachten, is het hetzelfde als vandaag dan wordt er niet gelopen en rust ik voor zondag.

Geen opmerkingen: