zondag, december 16, 2007

Lopen op Heidehuizen


Vandaag was het weer hard lopen. De kleinste fout werd genadeloos afgestraft. Zelf de eerste posten goed genomen , wel wat geluk gehad op 3 (ik dacht dat ik wat afgedwaald was). Voor de posten 13 tot en met 15 was het goed opletten of je moest een sprong wagen en wat zwemmen. Op 17 een heel klein foutje gemaakt (even te ver gelopen). 18 Was vandaag de boosdoener voor veel lopers, ook voor mij. Ik ben er zeker 2 minuten kwijtgespeeld. De open plek was niet te zien en ik ben de put voorbij gelopen en terug moeten keren toen ik aan het pad NW ervan uitkwam. Toen kwamen er paar serieuse loopbenen en die heb ik momenteel niet zo.
Naar 23 even verslikt in de paden en een verkeerd pad genomen , Fout ingezien en terug op weg. Na 25 was het weer lopen geblazen tot 29 en de laatste post was weer even opletten. De schnitzel nog even alles eruit geperst want Roxanne mijn dochter was er toen ook aan bezig en tegen papa willen ze (de kinderen) altijd winnen.

Geen opmerkingen: