woensdag, december 26, 2007

Sylvester dag 1 Bosbergen


Een warme winterdag (als zo blijft loop ik morgen terug met korte mouwen), droog weer en een pittig parkoers. Op het eerste been mij wat laten opjagen met de gedachte dat mijn vriend Eddy die 2 minuten na mij startte mij snel zou inhalen. Een verkeerde keuze gemaakt en even van kaart . Bij post 2 was hij dan toch bij mij en ben ik maar begonnen mijn eigen wedstrijd te lopen. Ik had al wat op mijn adem getrapt en dat had ik geweten. Post 3 stond volgens mij te dicht bij het pad. Nog een kleine fout qua wegkeuze naar 6 gemaakt. Naar 10 de draad niet gezien (begin van vermoeidheid) en wat teveel relief gepakt. Naar 12 wat afgeweken. De laatste helling naar 13 naar boven gestapt.Daarna terug in gang getrokken. Geen fouten meer gemaakt. Naar 18 bewust wat rond gelopen. Daarna de laatste posten zo recht op recht mogelijk genomen.

Resultaten en Splits kan je hier vinden.

Geen opmerkingen: