woensdag, december 12, 2007

Schaffen

Vandaag was het weer veldlopen in Schaffen,. Daar werd er gelopen voor de titel militair kampioen. Daar mijn ambities niet zo groot zijn , was ik al blij dat ik mocht deelnemen. Gezien de weinige trainingskilometers in de benen de laatste maanden verwachtte ik ook geen topprestatie van mijn kant. Het parkoers werd dit jaar in een andere richting gelopen en was ook licht geweizigd, dit samen met de regen van de laatste dagen , de koude en de mist maakte het parkoers redelijke zwaar. Eveneens de grote opkomst dit jaar, 1200 mannelijke lopers zorgde dat het voor de tweede helft van het deelnemersveld nog zwaarder werd. Redelijk tevreden aangekomen. Ik wacht al op volgend jaar.
Resultaten

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk weblog ! Gisteren ook gelopen in Schaffen ,nog veel hardloopplezier , groetjes Rudi
www.freewebs.com/runnerrudi