zondag, november 26, 2006

VVO-jeugd wedstrijd Genk- Kattevenia

Met zware benen van gisteren naar de start gewandeld. Eenmaal vertrokken mistte ik de startdriehoek en was ik luttele seconden mijn kluts kwijt. Snel herpakt en vlot naar mijn eerste post gelopen. Post 2 was niet zo moeilijk te vinden, maar hier werden we al een eerste maal geconfronteerd met iets wat verkeerd groen op de kaart. Was dan en ander verhaal, in een verkeerd vak terecht gekomen en enkele minuten verloren.Daarna tot post 9 geen fouten gemaakt maarnaar 10 ietsje afgeweken en te zuidelijk uitgekomen op een pad dat ik niet moest hebben. Terg op de juiste koers gekomen en 10 goed gevonden. Alleen begon nu de vermoeidheid naar boven te komen.Post 11,12,13,14,15,16 vlot gevonden. 17 was een andere paar mouwen, opgejaagd door een andere loper iets afgeweken en het donker groen was niet te zien, weer een fout. Toen een groep van 3 gevormd met mij aan de staart en wat ik anders nooit doe gewoon gevolgd en niet op de kaart gekeken (wegens te moe). Naar 18 bij controle 78 uitgekomen en niet kunnen plaatsen wat rondgedoold (dacht eventjes dat ik naar post 15 moest) en toen terug op de kaart gekomen. Terug alleen beginnen lopen en niet meer als een kieken zonder kop achter een groep. 19 zonder fout genomen en naar 20 eventjes afgeweken in het bos maar direct herpakt maar toch te veel meters gelopen wegens een omweg. Naar 21 verkeerd beslist om door het donkergroen te gaan en mijn post gemist. 22, 23 en 24 Gingen heel vlot. Naar 25 doorgestoken en mijn post niet direct gezien in de uitgraving. Daar was het opletten geblazen naar 26 wegens wirwar van paden, de post gepasseerd en terug moeten lopen. 27 En finnish waren niet zo moeilijk meer, maar ik was toch blij dat ik gedaan had, want ik had zojuist mijn laatste voorraad energie opgebruikt. Achteraf bekeken geen slechte baanlegging, alleen een kaart die niet up to date was. Na het nuttigen van een boterham nog een labyrint-O gedaan op het gemakje, om de kas van VVO-jeugd te spijzen.

Geen opmerkingen: