maandag, november 13, 2006

12 en 13 november

12 november: Veldloop te Neerpelt in het Dommelhof. Weer geluk gehad met het weer. Toen we aankwamen en ons gingen inschrijven was het goed aan het regenen en toen we weer buiten stonden was het droog. Zoals de routine (na 1 wedstrijd?) het voorschrijft begonnen met de verkenning van het parkoers. Voor de kleintjes viel het nog mee (toch zware ondergrond en oneffen) maar voor mij beloofde het een zware wedstrijd te worden. Roxanne en Ian hebben goed hun best gedaan, zij verbeterde hun prestatie van vorige week. Bij mij ging het de eerste ronden veel te snel en vanaf de tweede liep ik mijn eigen tempo en ging het wat beter. De virde en laatste ronde nog een beetje gestorven. Maar vergeleken met vorige week toch wel beterschap. Een super zal ik nooit worden maar onder de 30 minuten zal me dit seizoen nog wel lukken. Na het loslopen en inpakken van mijn zak begon het terug te regenen, van geluk gesproken.
13 november: "Loslopen" op de Terill van Beringen. Vandaag een 7-tal km's gaan loslopen op de terill. Terwijl de anderen van de Crossploeg zich in het zweet aan het lopen waren heb ik de hellingen op mijn gemakje bedwongen. Heuveltraining en loslopen tegelijkertijd zogezegd.

Geen opmerkingen: