zondag, november 05, 2006

Veldlopen te Alken



Vandaag voor de eerste maal gaan veldlopen met de hele familie(t.t.z. Ian, Roxanne en ik). Onze primus Roxanne mocht als eerste van start gaan als eerstejaars benjamin(905m). Ze heeft haar uiterste best gedaan om het hele parkoers uit te lopen. Enkele reeksen verder moest Ian zijn debut maken in de reeks eerstejaars miniem (1.5km). Naar eigen zeggen was hij toch een beetje geschrokken van de snelheid die er al werd gelopen. Als voorlaatste reeks mocht ik starten bij de masters en junoiren (7km/ 5rondes). De start was voor mij een beetje te snel en ik moest direkt afhaken, na de de tweede ronde en 3/4 werd ik al ingehaald door de koplopers, maar ik bleef op mijn tanden bijten en maakte de resterende rondes af. Ik was toch blij met mijn tijd 32:30, gezien de huidige conditie en de sluimerende verkoudheid.Eveneens dank ik de weergoden dat het droog bleef, anders hadden we wel een ander verslag gehad.

Geen opmerkingen: