donderdag, april 02, 2009

Militair kampioenschap 2 april: dag 2 Le Bois de Stockem


De Benen voelde terug goed. Na een vlotte start de eerste twee posten zonder problemen afgewerkt naar 3 een parallel-fout gemaakt en zeker een minuut of 7 verloren. Daarna terug goed gewerkt tot aan post 10 (onderweg wel samengevallen met P Lombet, maar men eigen ding gedaan) waar ik een minuut of 2 verlies. Terug met Patrice (nu achter me) aan de volgende posten begonnen. Aan de vlinder scheidde onze wegen en heb ik deze posten goed aangedaan tot post 21 waar ik na een concentratiefout en vermoeidheid weer een 7-tal minuten verlies. Nu kreeg ik de motor echt niet meer op 100% en ging het wat trager verder. Geen fouten meer gemaakt, al heb ik men twijfels of het topje van post 24 wel juist op de kaart stond (volgens mij veel dichter bij de baan). Ik loop vandaag de 20ste tijd, maar verlies toch 2 plaatsen op de algemene rangschikking t.o.v. gisteren

Uitslag totaal en Splits dag 2
En de militaire kampioenen zijn:- Dames : Christa Bloemen
- H-Open: Gunther Deferme
- H Vet A : Martin Beckers
- H Vet B : Patrick Wallaert

Geen opmerkingen: