vrijdag, april 10, 2009

IRC-Kampioenschap te Chiny :10 april


Woensdag viel er ineens een orientatiegelegenheid uit de lucht. We konden ook gaan lopen op het IRC-kampioenschap van de Para's. Zo'n kans om op een mooie kaart kon ik me niet laten voorbijgaan, zelfs al wisten we toen al dat er een halve dag dienstontheffing ging komen op vrijdag.
Lichtjes verzwakt van het bloedgeven de woensdagavond begonnen aan de wedstrijd. Het begon al stevig met wat omhoog lopen. Zeker niet in het rood gaan want dan werd het zeker zwart voor de ogen. De eerste 5 punten foutloos genomen en toen wat te zelfzeker geworden en een kanjer van een fout naar zes. Het begon toen al wat grijs te zien voor de ogen. Niet zo best dus. De volgende posten rustig aangelopen en zo niet veel tijd verloren door overmoedig verkeerd te lopen. Maar naar 9 ging het weer verkeerd (slechte wegkeuze en moest de kaart aangepast geweest zijn dan had ik het grote gekapte gebied gezien en niet de verkeerde beek gevolgd hebben). Gelukkig kom ik nogal snel en zonder hulp terug op mijn poten terecht en was ik weer vertrokken en het enige tijdsverlies was te wijten aan vermoeidheid. Een mooie wedstrijd op een mooie kaart, de afwezigen hadden ongelijk.

Geen opmerkingen: