zondag, november 04, 2007

Schemmersberg


Met nog zware benen van gisteren vertrokken voor weer een heavy wedstrijd. Zonder ambities vertrokken (bergkoning worden zat er zeker niet in). Al naar post 1 het gevoel gekregen dat ik een verkeerde wegkeuze had genomen. Naar 2 ga ik compleet de mist in . Post 3 ging dan al wat beter maar naar 5 weer een fout en wat een pijn dat ik had van al die stekels.6 En 7 waren niet moeilijk maar naar 8 mislees ik de kaart en zit te ver en nog te hoog. 9 En 10 waren gemakkelijk. 11 Was een lang been , welke ik rond ben gelopen. 12 En 13 stelde me voor geen probleem. 14 Was dan weer wat anders, ik zag het niet en ben terug naar 13 moeten gaan om terug te vertrekken naar 14 (welke volgens mij ook niet al te juist tsond).Daarna tot 24 geen technische problemen gehad. Maar toen kwam het fysieke been, daar ik zeker geen ambities had niet al te hard op de gaspedaal gaan staan. Eenmaal boven even de gas open en terug naar beneden. Eens beneden gekomen kon ik toch de snelheid niet aanhouden. Maar vond ik de posten redelijk goed Klein foutje op 27 en 28 en 29 heb ik voor zichtig genomen want was even oppassen geblazen. Achter deze posten op het gemakje binnen gelopen, even uitgezweet, wat gedronken en terug vertrokken om met de jongste ook haar parkoers af te leggen, gelukkig nog niet al lopend.

Geen opmerkingen: