vrijdag, november 23, 2007

Kelchterhoef - Sonnis - De Plas what's in a name...







Maar een mooie baanlegging, mooi gebruik van de kaart.
Het ging vlot vandaag. Het eerste been werd een beetje bemoeilijkt door een late boomkap, maar ik liet me niet verleiden tot een fout. Een 180° fout bij het weglopen van post 7 werd verorzaakt ddor een beetje te snel te willen zijn en een achtervolger te willen afschudden. Daarna nog een kleine afwijking gehad naar 12. En een laatste keer in de fout gegaan op het been naar 29 waar ik even het niet zag en terug een aanknopingspunt moest zoeken. Ik denk een foutenlast van ongeveer een minuut of 10 die te vermijden waren. Fysiek ging het goed en de afstand terug naar het CC werd benut om wat los te lopen voor morgen. Dan sta ik weer paraat op de veldloop te Genk.

Geen opmerkingen: