zaterdag, december 30, 2006

Sylvester dag 5 Zwarte Bergen Luyksgestel


Vandaag de afsluiter van de 5-daagse. De vermoeidheid begint nu wel wat door te wegen. De kaart belooft een pittige technisch uitdagende wedstrijd. Post 1 op veilig genomen. Naar 2 was niet zo moeilijk maar toch een verkeerde wegkeuze gemaakt en ook iets te vroeg beginnen zoeken. 3 en 4 waren een piece of cake. 5 Was dan weer wat anders, een pad gemist dat ik wou nemen en even wat moeten zoeken om terug op de kaart te komen. De post dan maar vanachter genomen.Daarna kwamen er nog een rits posten in de technische zone, maar die waren geen probleem. Naar 11 was het weer op volle snelheid en zo bleef het bijna de rest van de wedstrijd al was het nog steeds opletten geblazen. Op 16 bijna verslikt. Ook zo op 17 .Toen kwam Guido T. mij voorbijgezoeft? ik heb zelfs geen poging gedaan om hem te volgen, al heb ik toch 1 post kunnen genieten van hem daarna dacht ik hem niet meer terug te zien maar hij verslikte zich op 21 welke ik voor hem pakte. De laatste 3 posten waren niet zo moelijk meer alleen zwaar om te lopen, zeker het laatste been. Ik was blij dat het gedaan was.
Al bij al een goed gevoel overgehouden aan deze 5-daagse, maar loopkaarten zoals dag 1 en 2 liggen mijn dus niet zo.

Geen opmerkingen: