woensdag, december 27, 2006

De eerste 2 dagen van de Sylvester 5-daagse

Dag 1 ; 26 december 2006 Schootshei te Neeroeteren.
Een parkoers voor snelle en sterke lopers die ook nog hoogte kunnen nemen al lopend, niet voor mij dus die het meer van het technische moet hebben. 2 Dikke fouten en enkele kleintjes. Veel te veel naar mijn goesting, ik was helemaal niet tevreden over mijzelf.

Dag 2 ; 27 december 2006 De Roeler te Zutendaal.
Weer een parkoers voor de snellere lopers. Technisch niet zo uitdagend. Geen grote fouten. Enkele kleintjes en 1 verkeerde wegkeuze achteraf bekeken (de vorige keer dat ik op deze kaart gelopen had was die zone niet te doorlopen). De ziel uit mijn lijf gelopen en toch nog vele minuten verloren op de racekonijnen.

Morgen hopelijk wat meer uitdaging op Opglabbeek en wat minder loopwedstrijd.

Geen opmerkingen: