vrijdag, december 01, 2006

Beker Provincie Commando Limburg te Zonhoven

Na een verplichte rustdag gisteren terug goede benen vandaag. Begonnen met de gedachte een goede training te doen. Redelijk snel op de kaart gekomen (alhoewel iedereen me verwittigd had dat het begin moeilijk was). Maar toch een fout op mijn eerste post. Ik was wat te ver doorgelopen en te links van mijn post uitgekomen op een andere stuk groen dat ik zag.
Post 2 en 3 waren een piece of cake maar naar 4 die er toch makkelijk uitzag een foutje gemaakt. Ik ben er namelijk gewoon voorbij gelopen en niet gezien. Daarna terug herpakt en de volgende posten tot 17 zonder problemen of fouten gevonden. Tot 6 buiten de munitiedepot, 7,8 en 9 binen de depot en daar was het gasgeven op redelijk gemakkelijk te vinden posten in de bossen. 17 was de beroemde gracht aan de kleine kazerne en de voorloper van terug wat heide-orientatie. Naar 18 een verkeerde wegkeuze gemaakt, te recht op mijn post willen aanlopen terwijl rond via de paden waarschijnlijk sneller was. 19 tot en met 24 was open terrein waar veel weggekapt was maar niet zo te vinden was. Het was alleen wat opletten, toch een 10 seconden verloren op 24 een beetje uit de richting en geen aanknopingspunt. Dan resteerde nog een post waar we langs de hondenschool voorlangsmoesten in een klein stukje bos en de sandwich.
Al bij al een goede kmtijd (7' 25"), maar de fouten waren te vermijden geweest met een betere wedstrijdfocus.

Geen opmerkingen: