zondag, maart 14, 2010

Hampteau 14 maart



Na een goede nachtrust weer een verre verplaatsing naar onze vrienden van de FRSO. Deze keer een fikse opwarming 1,5 km bergop naar de start. Niet goed vertrokken (2de keer op een rij, ik was de Garmin vergeten te starten, zag het, was er mee bezig en ging deftig de fout in. Het duurde even voor ik weer op de kaart was en hop daar ging ik weer, nu tegen trainingstempo (ben tijdens de wedstrijd niet echt meer in rood gegaan, alhoewel ik het op laatste toch nog moeilijk kreeg); Het ging goed, af en toe een klein foutje tot het been naar 16 waar ik nog een keer de mist in ging, herpakt en weer op het vorige elan verder gelopen. Leeg maar voldaan aangekomen. N a een korte pauze een fikse cooling-down nog gelopen (deze keer naar beneden).

Uitslag en Splits

Geen opmerkingen: