zondag, maart 28, 2010

Bois d'Esneux 28 maart


Weer een mooie oriëntatiedag. Gekozen voor de langste omloop, na een korte maar hevige opwarming met Jeroen begonnen aan de 11,5 km vogelvlucht met 390 hoogtemeters op een kaart met schaal 1/15000. De eerste post ging vlot, de 2de moest ik even goed kijken waar ik was na al dat geklim, maar ik zag het snel. De volgende posten gingen vlot (behalve het klimmen dan) naar 7 iets te vroeg het pad verlaten, maar ik zag het direct en kon mijn plannen aanpassen. Naar 8 had ik problemen de kaart te lezen (de schaal) en interpreteerde ik verkeerd (ik zocht naar in een inloper en moest een neus hebben). Naar 9 dan maar heel voorzichtig. Het been naar 10 ging redelijk vlot (enkel kleine afwijking die gecorrigeerd werden), maar op het einde een klein foutje door te vroeg het pad te verlaten. De volgende 2 posten zonder technische problemen aangepakt. Naar 13 een parallel-fout gemaakt en de verkeerde flank langs het stroompje naar boven gelopen, teruggekeerd en fout ingezien. Daarna geen technische fouten meer gemaakt alleen nog wat fysieke terugval.
Uitslag en Splits

Geen opmerkingen: