zondag, februari 21, 2010

VK-nacht Waterschei en regionale Horensberg



Deze week weer goed getraind dinsdag wat loslopen, woensdag een duur-loopje en donderdag was het dan de CISM day-Run te Duisburg.
En vrijdag was het Vk Nacht te Waterschei. We kregen direct een flinke klim voorgeschoteld naar 1. Mijn hart bonsde er bijna uit toen ik aan de post kwam. Naar 2 was het kiezen (ik had het niet gezien en heb gecontourd en achteraf bekeken was ik misschien beter lang links om gegaan. Het been naar 3 heb ik me totaal miskeken op de open vlakte, ik vond die ene weg niet die ik wou nemen en ben dan maar anders gelopen. 4 was wat zoeken in het groen. daarna geen echte fouten meer tot aan 11 waar ik een beetje afwijk en naar 15 waar ik een twijfelmoment heb onderweg.
Uitslag en Splits

Zaterdag geen fietsen deze keer want wat gewerkt in huis (electriciteitsaanpassingen en een draadloosnetwerkje opgezet)

Zondag dan weer naar As voor een loop op Horensberg. Naar 1 totaal niet geconcentreerd 2 vakken te vroeg afgeslagen en wat rondgedoold tot ik weer op de kaart kwam. Bij mijzelf gezegd; "ok fout, wedstrijd start nu aan post 1" en zo weer verder vertrokken. De volgende 4 posten goed gewerkt maar naar 6 wat afgeweken door de onderbegroeiïng en wat te vroeg in het perceel van 6 beland. Naar 7 bewust rond gelopen. 8 was niet zo moeilijk , buiten het vechten tegen de gekapte takken. Naar 9 wou ik langs de vegetatie grens blijven lopen, maar het eerste stuk liep zo slecht dat ik maar via het pad verder ben gelopen.Het langere been naar 10 rond gelopen , iets te vroeg het bos ingedoken en de post die volgens mij niet echt juist stond gevonden (stond niet aan inloper maar aan noordwestelijke rand van het U-vormig topje.Daarna tot 18 geen tijd meer verloren. Naar 19 wat verkeerd uit het bos gekomen en daarna 2 kindjes terug op hun kaart gebracht. met wat tijdsverlies tot gevolg. De volgende 2 posten nog lekker binnen gelopen.
Uitslag en Splits

Geen opmerkingen: