zondag, februari 07, 2010

Hertberg 7 februari

Hertberg, na een week ziek te zijn en geen training (buiten wat losfietsen gisteren)niet echt een kaart om terug te beginnen. Pokkesnel en het zwart kwam al naar de eerste post voor mijn ogen en maakte ik al mijn eerste fout toen ik de post niet direkt vond. Dit was een signaal om het wat rustiger aan te doen. Op weg naar post 2 gezien dat de garmin nog niet aan stond en hem maar gestart. Aan post 8 weer een zwart moment, ik kom eraan wil vertrekken en ben totaal het kaartcontact kwijt. Op dat moment word ik voorbij gesneld door Jeroen en Benjamin die me een grove richting geven en krijg ik tijd om terug op de kaart te komen. Daarna nog een fout naar 15, waar ik iets te vroeg begin te zoeken (stupid me). Verder misschien wat te veel rondgelopen waar ik in normale doen misschien wel doorgestoken zou hebben. Het was mooi met als enige minpunt de moeilijkheidsgraad van omloop 7 voor de kleintjes, ..... véééééél te moeilijk.

Uitslag en Splits

Geen opmerkingen: