zondag, januari 24, 2010

Les claires chênes 24 januari


Vandaag afgezakt naar Bourdon. De GPS van de auto had ik wat verkeerd ingesteld (N86 maar te dicht bij Hotton aangeduid) en hij heeft me via een scenerieke omweg naar het cc gebracht. Ik zeg altijd bij het verkeerd rijden, dat is niet zo erg anders had ik dit nooit in mijn leven gezien.
Ingeschreven voor een 1 en na een goede opwarming naar de start vertrokken voor een goede 8,8 km vogelvlucht. Spijtig genoeg naar 2 gezien dat ik de Gps vergeten te starten was, zodoende is er een klein stukje ontbrekend. De eerste 2 posten goed genomen en dan naar 3 even de mist in (vandaag werd ik erover aangesproken voor en na de wedstrijd dat ik zo'n fout regelmatig maak en bij nader inzien is dit ook, ik zal er in de toekomst aan denken na de eerste vlotte posten mijn concentratie niet te verliezen). Daarna weer op elan verder en geen echte grote afwijkingen meer gehad. Naar post 15 even door een jeugdige clubgenoot opgehouden om hem terug op weg te brengen, met wat tijdsverlies en een klein missertje tot gevolg. Ik heb me weer geamuseerd vandaag en wat bijgeleerd ook, merci Serge.
Uitslag en Splits

Geen opmerkingen: