zondag, januari 03, 2010

Fond d'Oxhé - Ouest 3 januari 2010


Toen ik vanmorgen opstond keek ik naar buiten en dacht bij mijzelf; "dat wordt traag rijden vandaag en oppassen in het bos". Er was weer een sneeuwtapijt neergedaald waar de kinderen wel dol op zijn maar ik niet echt.
Ik kreeg alleen zoon wakker om mee te gaan. Na een kalme rit ons ingeschreven een kaart gekregen en deze zelf ingetekend. Ondertussen was het nog steeds berenkoud. Ik had gekozen om omloop 2 te lopen, daar ik gisteren een kleine offday had (wat ziekjes) en het zeker wat rustiger aan ging doen. Na 1,3 km opwarmen naar de start rustig vertrokken want veel zag je niet, alles wit. Ook zag ik dat ik een bel in mijn kompas had (of dat de oorzaak was van de vele afwijkingen vandaag weet ik niet). Het bleef moeilijk vandaag en dat heb ik ook gezien door de vele foutjes die ik bleef maken.
Na een deugddoende douche en een warme uiensoep de terugweg weer aangevat (ging al een stuk vlotter).

Uitslag en Splits

Geen opmerkingen: