zondag, september 14, 2008

BK middle distance te Ossendrecht (Nl)


Een mooie, maar technische en fysiek zware kaart.
Vertrokken met een raar gevoel in de linkerbil. Gelukkig ging het gevoel na een post of 3 weg. Post 1 ging vlot, al moest ik wel even kijken waar de post goed stond want eerst wat weggetrokken door een andere post die in de buurt stond. 2 En 3 gingen vlot, maar naar 4 wat te veel naar het oosten afgeweken en op de draad gestoten. Dan weer een vlotte reeks posten tot aan 11. Naar 12 bij het doorsteken en 4-tal keer in een put of greppel gedonderd me wat bezeerd en ook wat afgeweken. UIteindelijk wel vlot naar de post toegelopen. Naar 13 ging ook goed, maar toen ik er stond zag ik de post niet (achter een boom met de balise op de grond) met tijdsverlies tot gevolg. Terug vlot tot 17 en naar 18 even afgeleid door een andere loper die iets vroeg aan mij en zo niet gezien waar ik het groen in ging. herpakt aan een andere post in het groen en de 2 posten (18 en 19) snel afgewerkt. Naar 20 weer een fout van 2 minuten. 21 We'rd genomen met wat omweg. Naar 22 helemaal de mist ingegaan en weer op de kaart gekomen tussen post 19 en 20. De laatste 3 posten gingen terug vlot (ik zat wel in de start van een snelle trein, maar bleef wel zelf orienteren).
's Avonds nog een 8 km gaan loslopen met de hond (heel, heel op het gemakje)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Vladi,

Volgens de absolute tijden in de splitbrowser ben je de laatste 3 posten aan de kop van een trein en heb ik u in de eindsnitsel nog net voorbijgelopen. Herinner je dit nog? Ik was toen stik kapot en weet dit niet meer.

Groeten,

Stefaan

vladimir zei

Stefaan,
ik ben je ergens aan post 23 tegengekomen, maar daarna heb ik niet veel van je gezien. mijn trein was iets trager. Dit zegt natuurlijk wel veel over de spiltbrowser., want je hebt me zeker niet ingehaald in de snitzel, want toen was je al binnen.

Anoniem zei

Kunnen we dan stellen dat we tot dezelfde conclusie komen?

"De splitbrowser en het hele emit-systeem moet in vraag gesteld worden"

De flitspalen langs de openbare weg moeten ook jaarlijks geijkt worden.

Stefaan

vladimir zei

Kun je een emit ijken? Nee, dacht ik. Dus moet er tijdens belangrijke wedstrijden misschien gebruik gemaakt worden van de computerklok en werken zoals 2 weken geleden, starttijd = starttijd of je nu te laat bent of niet en als laatste post een post gebruiken die aan de pc gelinkt is.

Anoniem zei

Dit is voer voor de laatste post.


Groeten,

Stefaan