zondag, april 13, 2008

Na een lange rit aangekomen te Nismes, de wagen geparkeerd en nog een fikse wandeling naar het CC aangevat. Daar enkel minuten moeten aanschuiven om mijn back-up label te krijgen, snel de loopschoenen aangedaan en me naar de start begeven die 2,5km verder was (alles naar boven). Juist op tijd aangekomen om op de voorziene tijd te beginnen, maar buiten Murphy gerekend. Neem ik toch een postbeschrijving van gisteren die daar lag en weg was ik. Dus die eerste nummer klopte niet, even aan het zoeken geweest en dan gezien dat het een verkeerde beschrijving was. Terug naar de start en daar toch even moeten wachten voor ik eindelijk met de juiste beschrijving vertrokken was. Geen echte fouten gemaakt tot post 11, waar ik toch wel zeker een minuut verlies.




Bij 14 verlies ik ook wat tijd, maar de grootste fout maak ik naar 21 te recht naar boven en niet direct gezien waar ik was. Bij post 30 herpakt en terug op weg naar 21. het energiepeil was al deftig gezakt bij elke helling die ik naar boven moest en meestal ging het stapvoets. Bij 27 was ik iets te ver en naar 28 ga ik binnendoor wat ik beter niet had gedaan. Van 31 naar 32 zak ik te snel af en moet ik die meters terug naar boven. Naar 34 maak ik een verkeerde wegkeuze en pak ik weer wat te veel hoogte.De resterende posten waren niet moeilijk, maar het vat was ver leeg en ik heb me zo naar de finnish gesleept.
Het was zeker de moeite waard geweest om zo ver te rijden, hier zien me nog terug.


Geen opmerkingen: